A- A A+

Засідання колегії

24 травня 2017 року голова райдержадміністрації Андрій Кочерга провів засідання колегії.

В роботі колегії взяли участь голова районної ради Олександр Горбенко, керівники структурних підрозділів РДА, територіальних органів міністерств і відомств України.

Детальніше: Засідання колегії

Памятаймо, допоки живі!

21 травня Україна схилила у глибокій жалобі голови перед нашими співвітчизниками – жертвами політичних репресій. Президентом України Петром Порошенком підписано Указ «Про заходи у зв'язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років». Для українців це особлива дата. Це дата скорботи та людської пам'яті за тими, хто поклав свої життя, щоб ми могли жити у вільній українській державі. З нагоди цієї дати у навчальних та бібліотечних закладах району проведено ряд просвітницьких заходів та тематичних книжкових виставок.

Детальніше: Памятаймо, допоки живі!

Засідання штабу

19 травня 2017 року заступником голови Новгородківської районної державної адміністрації Тетяною Акусок проведено засідання штабу з координації роботи щодо підготовки та проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році.

Детальніше: Засідання штабу

В районному музеї історії відбувся тематичний захід

З нагоди Міжнародного дня музеїв і Дня вишиванки в районному музеї історії відбувся тематичний захід "Нитками історії".

Детальніше: В районному музеї історії відбувся тематичний захід

До відома жителів Новгородківського району!

З 22 червня 2017 року буде проводити зустрічі з жителями району на території населених пунктів голова районної державної адміністрації - КОЧЕРГА Андрій Леонідович.

Також нагадуємо, що особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Кочергою А. Л. проводиться в кабінеті голови районної державної адміністрації, а також в залі засідань райдержадміністрації.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів району, в районній державній адміністрації створені та функціонують "телефон довіри" за номером 2-10-80 та "гаряча лінія" за номером 2-04-57, забезпечено запуск та постійне функціонування спеціально визначеної адреси електронної пошти районної державної адміністрації для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі.

Шановні працівники музеїв Новгородківського району!

Прийміть сердечні вітання з вашим професійним святом -  Міжнародним днем музеїв! Цей день відзначається в 150 країнах світу та виходить  далеко за рамки професійного свята.

Детальніше: Шановні працівники музеїв Новгородківського району!

Шановні жителі Новгородківського району!

У культурі, практично будь-якого народу, є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. Вишиванка - яскравий приклад і підтвердження цьому. Історія вишиванки своїми витоками сягає в незапам’ятні часи. Ще за свідченням знаменитого давньогрецького історика, географа і мандрівника Геродота, елементами вишиванки був прикрашений одяг скіфів, які проживали в наших землях в період VIII ст. до н. е. - IV ст. н. е.

Детальніше: Шановні жителі Новгородківського району!

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

Долинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області повідомляє про роботу телефонної «гарячої лінії», за якою можна отримати відповіді на запитання щодо пенсійного забезпечення громадян, номер телефонної «гарячої лінії» (05241) 2-07-45, понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00, субота та неділя вихідні дні.

В управлінні функціонує online-приймальня громадян засобами програмного забезпечення «Skype», з травня 2017 року змінено обліковий запис для надання послуги - «Skype» - dpfukgya. Також до управління можливо надіслати електронне звернення на електронну адресу E-mail:dolin@kr.pfu.gov.ua.

Детальніше: ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

Засідання комісії

12 травня 2017 року заступник голови райдержадміністрації Тетяна Акусок провела засідання комісії з питань захисту прав дитини Новгородківської районної державної адміністрації.

Детальніше: Засідання комісії