A- A A+

Про поліпшення організаційної роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Новгородківському районі за 2013 рік

    На виконання Указу Президента України від 12.03.2012 № 187 ″Про Національний план дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки ″Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава″ в управлінні Фонду в районі створено приймальню громадян, яка працює за принципом ″єдиного вікна″.

     Робочі місця створені за принципом відкритості та прозорості. За мету поставлено – спрощення процедури отримання послуг в управлінні,  скорочення строків надання послуг, підвищення якості надання послуг. На інформаційних стендах можна ознайомитись з останніми змінами у законодавстві. Завжди в наявності відомчі видання, буклети, листівки та різні зразки заяв.

    У 2013 році за консультаціями, роз’ясненнями, послугами до ″єдиного вікна″ звернулось 3740 громадян, а саме: 897 з питань пенсійного забезпечення;  387 щодо обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; 2084 стосовно приймання від платників звітності; 372 з інших питань.

    Не втрачають своєї актуальності і постійно діючі ″гарячі″ телефонні лінії на які надійшло 183 дзвінки, в тому числі з питань пенсійного забезпечення – 69 (37,7 відсотків), з обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших питань, що стосуються роботи відділу обліку надходження платежів – 114 (62,3 відсотків). 

    У 2013 році керівним складом особисто прийнято 229 відвідувачів.

    Відповідно до затверджених графіків проводяться виїзні прийоми громадян першими особами управління до людей з обмеженими фізичними можливостями, тих кому виповнилось понад 80 років.  На таких прийомах прийнято 24 громадяни . Здійснено виїзди до жителів самих віддалених куточків району, на таких прийомах прийнято 10 громадян. На виїзних особистих прийомах побувало 205 громадян. На підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання прийнято 819 громадян.

    Саме вирішуючи всі питання на місцях вдалося зменшити кількість письмових звернень на 16,7 відсотка у порівнянні з 2012 роком,  даний показник становить 2 листа (2012 – 12).