Протягом першого півріччя 2020 року до Кіровоградської обласної служби зайнятості надійшло понад 250 звернень

  • Друк

Упродовж першого півріччя 2020 року Кіровоградська обласна служба зайнятості продовжувала роботу щодо забезпечення права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистому прийомі, шляхом використання електронної пошти для написання електронних звернень та ін.

Зазначена діяльність спрямована на вирішення порушених проблем та задоволення вимог заявників у терміни, визначені чинним законодавством. У кожному випадку розглядаються всі можливі підходи до вирішення проблемних питань, з якими звертаються громадяни, проводиться ретельна перевірка усіх звернень, де йдеться про недоліки в роботі служби зайнятості.

Так, протягом січня-червня поточного року до центрів зайнятості та філій надійшло 13 письмових звернень.

Крім цього, надійшли 53 електронні звернення (форма для написання електронних звернень розміщена на регіональній вебсторінці у рубриці «Зворотній зв’язок»), а також звернення через Кіровоградський обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію (103 звернення).

Також запитувачі зверталися за роз’ясненнями шляхом зверненьна офіційну сторінку Кіровоградського обласного центру зайнятості у соціальній мережі Facebook. Упродовж першого півріччя 2020 року таких звернень надійшло близько 100.

Більшість питань, які порушили громадяни, стосувалися працевлаштування, реєстрації в службі зайнятості, виплати матеріального забезпечення, чинного законодавства про зайнятість і права громадян на соціальний захист у разі настання безробіття.

В результаті проведеної роботи усі звернення розглянуто вчасно, кожен заявник отримав відповідь.

На особистий прийом, що проводиться керівництвом центрів зайнятості та філій, звернулися 537 осіб. Громадяни отримали допомогу щодо вирішення проблемних питань, роз’яснення та консультації фахівців.

Для розширення можливості мешканців області щодо оперативного отримання відповідної інформації, а також інформування населення про шляхи вирішення проблем зайнятості, у т.ч. у період карантину, діє телефонна «гаряча» лінія обласного центру зайнятості та телефонна лінія з питань застосування роботодавцями іноземної робочої сили.

Для підвищення рівня поінформованості громадськості щодо соціальних послуг державної служби зайнятості, проводиться адресна інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення з використанням ефективних засобів комунікації, зокрема інтернет-ресурсів, телефонного зв'язку, спрямована на забезпечення прозорості й доступності інформації про діяльність центрів зайнятості та філій, а також надання відповідних професійних консультацій та роз’яснень громадянам з питань зайнятості населення та ринку праці.

Відділ організаційної роботи та архівної справи Кіровоградського обласного центру зайнятості